miercuri, 1 iulie 2009

AFISAJUL expozitiei

Prima expozitia (la mijloc de proiect) era la facultatea de arhitectura. Acesta prezentarea era mai ales pentru studenti, arhitecti si sociologi...
Pentru a doua expozitia, am vrut sa ne adresam la oameni din cartierul Ferentari. Asta e important pentru ca am lucrat cu elevi de acolo si propunere studentilor sunt pentru acesta zona. Atunci, am hotarit sa realisam o expozitia stradala în care am prezintat atît idele elevilor cît proiectele studentilor în locul lor respectiv.


Când am afisat expozitia, mai multe oameni au vorbit cu noi. Reactile au fost diferite:
- De o parte cateva au precisat problemele care n-au fost luat în conciderare în propunerile realizate. De exemplu, într-o strada perpendiculara cu calea ferata dezafectata, un elevi a propus sa devine un spatiu de joaca. Un locuitor ne a spus ca asta e pericolos pentru copii findca lânga calea ferata, masini merge foarte repede pe strada asphaltata. Ar trebuit inaite de tot sa fie gandit un mod de a incetini aceste masinile.
- Pe de alta parte, oameni ne au intrebat cine ne au trimis. O persoana ne-a intrebat daca primaria e implicat în acest proiect. Am explicat ca acest proiect este rezultatul initiativei de cateva tineri. Ne a felicitat pentru acest demers. Un alt om, descoperând ca acest proiect a fost posibil cu sprinjinul comisie europeane ne a spus: "Europa vine si ne face...". Am trebuie sa explicam ca suntem o asociatia, ca nu avem multe resurse materiale, ca este un proiect mic si ca cautam implicarea locuitorilor si utilizatorilor si o atitudine activa sa mergem mai departe. Avem idea sa continuam acest proiect cu interventii în spatiu public în care se implice oameni din apropiere. Initiativa unui elevi de la 136 pentru spatiu public lânga blocul sau e un semn bun. Daca sunteti interesati cu acest gen de actiune puteti sa ne scrieti: proiecte_kom@yahoo.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu